vineri, 26 iunie 2009

Human Nature Lover


oh sweet lord of mine Dutch blessings cover your throne
iar oierii îşi smulg sprâncenele cu penseta
când micuţele chinezoaice ciripesc în limba coborârii mele în psihopatie
şi cozile lor de mături negre îmi taie faţa ca-ntr-un horror pentru
zambile-măcelar

expand your bloody horizon take a roman bath parade as a gay peacock
în pomii din Royal Borough of Chelsea and Kensington cresc muguri
de sfîrc mulatru
şi noduli de sex neprotejat
când am să nasc o fetiţă blondă jumătate englezoaică jumătate prinţesă
spaniolă anişorii ei vor începe de la 4 în sus
o să se urce pe coastele mele de veteran auschwitz daddy why are we
still here? and I will have no answer
no fucking answer at all


claim me as your only valuable property
vin cu un geamantan de maxim 15 kilograme şi 432 de reviste
de economie modă cultură pentru tâmpiţi elogii pentru nothingness fotografie
erotică design călătorii
singura şcoală valabilă este cea de filosofie şi dintre cele de filosofie
mai ales cea care nu te învaţă nimic anume care te înfundă
cu lopata şi cu un polonic de îngheţată mai adânc în rinichiul
nonsensului
because nonsense is in all there is
motiv pentru care sunt un activist al logicii predoctrinare
şi al manechinelor de ceară care arată toate like the love of my life
but some other love of some other life


şi când încep un paragraf vreau să fiu eu singur cu maşina mea de scris
care este în braşov în apartamentul de pe strada cosmos numărul 5
să încetaţi toţi deodată să mai daţi din gură pentru că ştiţi că
nobody gives a shit anyway că vă scapă 89,33% din esenţialitatea acestui
convingător respirar în care staţi înfipţi cu bolduri măsurându-vă
lungimea penisului ca să nu cumva să
iar 89,33% este un procent chiar generos
I am indeed a human nature lover

Niciun comentariu: