luni, 6 octombrie 2008

Fiica mea



priviţi la fiica mea năsucuri de elefanţi roz îi vor curge sub bluză
salivaţi la ea ca la o masturbatoare lentă funcţionând
pe organele voastre cu gura roşie de vene pocnite daţi-i
fiicei mele o bancnotă jegoasă pe labia fierbinte să şi-o lipească
voi toţi cei nenorociţi toţi cei alcoolici vinovaţi prădaţi ciumaţi
fiica mea vă va primi în vaginul ei dumnezeiesc vă va înghiţi
flegmele albe lăcuite de dihori seceraţi o să vă cânte la clarinet
o despărţire cu virgule multe cu tauri spumoşi păduchi vienezi
aruncaţi-vă soţiile la gropa de gunoi acoperiţi-le cu resturi de şoareci muţi
fiica mea va dormi în patul tuturor în toate nopţile
cu pulpa ţâşnind de sucuri gălbui cu anusul desfăcut rugăciunilor voastre
vă rog să-mi despicaţi fiica în două cu pumnul larg deschis să-i
beţi tot sângele dintre picioare cu nesfârşită evlavie căci tot
ce-i al ei în stomacul vostru e sortit să ajungă fiica mea este
urletul meu care n-a mai urlat adânciţi-vă fierea în ea voi toţi
scheleţii şi nechemaţii ca-ntr-un paradis de nectar sulfuric
fiica mea va dansa pentru fiecare până târziu în noapte
pe o bară lungă
şi rece fiica mea se va uita numai în ochiul vostru cusut

Niciun comentariu: