marți, 2 februarie 2010

Never again






eu sunt cel pentru care sexul a murit şi orice poftă
de lichide vaginale a murit odată cu el
eu nu suspin la sânii tăi deshumaţi
şi nici la anusul descuiat şi freamăt şi condoleant şi închid ochii când îţi desfaci
părul şi te apropii de mine
mirosul tău mă îngreţoşează
mirosul tău de poamă dulce de grăsimi fecunde
tu receptacul de spermatozoizi confuzi şi expulzaţi
din corpuri putrefacte de tristeţe tu limbă umedă frântă pe gura mea
strâmbă de dezgust căpşună costală mutant acrit
eşti atât de –sexy- încât vreau să vomit în dormitor pe pat
şi pe fereastră în capul trecătorilor
mă uit la tine şi văd o vacă plină de lapte vacă plină de viţei aproape făcuţi vacă
plină de spermă de bou şi de taur şi de cal uneori şi mă
întreb de ce eşti atât de frumoasă şi de ce gâtul tâu se mişcă cu –graţie-
când nu eşti decât o masă de puicuţe scoase la pescuit
şi stomacul tău e radiografia unei ferme de viermi
ea mi-a spus
mi-a spus că oamenii care se iubesc ar trebui să aibă decenţa
să nu se atingă niciodată

Un comentariu:

marul spunea...

:) din categoria " baudelaire si starvul "