marți, 9 martie 2010

Who is Ioana?




eu acum spun că au apărut sentimente noi
că nu mai avem părinţi că locuinţa noastră a fost luată de ape
şi de petrol
predic dintr-un templu fără arhitectură pumni de sare arunc
pe umerii duhurilor tibetane şi stau cruciş pe o insulă de alge roşii un spiral jetty
unde raţiunea mea este pură eu nu pot să visez eu nu pot să dorm ca să visez
I said goodbye to Maldoror and Ubu
eu nu lupt nu doresc
predic zi şi noapte beau suc din arbore de ceai
şi îmi ung tăieturile de pe corp cu el
am cunoscut oameni cândva erau făcuţi cu mâna cu ac şi cu aţă
scriu prin aer şi las copiilor ce vor veni cărţi biodegradabile
port un veştmânt din cuvintele pe care nu le mai înţeleg
ochii mei sunt albi şi trăiesc cu melcii şi cu sandalele lăsate pe drum de Zarathustra
nu-mi amintesc chinul feţei mele desfigurate nici pasărea care-mi stă
înfiptă în coastă este doar acolo şi este doar una
templul meu este gol şi nu ştiu dacă sunt primul venit sau ultimul rămas
dar vocea este clară şi este a celui pe care îl numesc
eu

Niciun comentariu: