luni, 27 iulie 2009

prietena mea, Virginia

şşşşş
capra cu trei iezi memorial drapat în vernil
dacă toate lebedele ar avea fese
şi costume naţionale
aş fi mai predispus
agonisirii de muze dar le dispreţuiesc
cu gura pe dos cubistă şi cu păr crescut din măsele
nu am pierdut unul dar ambele testicule
precum dreptul la privitul în oglindă
valoarea mea a scăzut sub nivelul apei
sunt un fost
pentru toate sentimentele mele
sau stările fără circumferinţă
fost schimbătorul tău de tampoane
şi fost îmbăietorul tău hibernal

aici sunt doar eu şi virginia
şi fotoliul câştigat la licitaţie
fumăm pipă
bem whisky fiert cu zahăr brun şi cuişoare
două degete ale ei mă ating pe genunchi
lipsite de orice derivat al pasiunii
aşteptăm postsexualitatea zorii canibalismului erotic
tricotăm bărbiţe pentru nepoţii apocalipsei
doi sau două nu ştiu dacă virginia
este bărbat sau femeie bărbată sau femei(u)

îi pun şosete câteodată îi ridic gulerul sau
scutur peniţa de cerneală pentru că eu şi
virginia vom îmbătrâni împreună
îi voi plimba căruciorul prin grădina cu răchite
batista ei e brodată în bleu cu iniţialele mele
peste bolovani, ocolul apei
câteva ofelii duse la fund

Niciun comentariu: